#1 2006-12-21 18:44:31

Regulamin

Postanowienia ogólne
Pkt. 1. Administrator ma zawsze racje...
Pkt. 2. Jeśli myślisz inaczej patrz pkt. 1.

Pozostałe zarządzenia:
Rozdział I: Informacje ogólne:
Pkt. 1. Na Forum obowiązują zasady wzajemnego szacunku i dobrego wychowania.
Pkt. 2. Obowiązują zasady kultury oraz Netykiety.
Pkt. 3. Nie cytujemy na forum korespondencji prywatnej (PW) bez zezwolenia rozmówcy.
Pkt. 4. Przed założeniem nowego tematu sprawdzamy czy wątek o podobnym temacie już istnieje.
Pkt. 5. Nowe wątki tytułować konkretnie, w sposób mówiący w skrócie o tym, czego dotyczą.
Pkt. 6. Unikamy wypowiedzi nic nie wnoszących do dyskusji (szczególnie jednozdaniowych) oraz wpisów w stylu "zgadzam się", "masz rację". Staramy się aby wypowiedź była bardziej rozbudowana.
Pkt. 7. Unikać zamieszczania w danym wątku kilku swoich postów pod rząd - jeżeli pojawia się potrzeba dopisania czegoś do wysłanego już posta, należy skorzystać z opcji "Zmień".
Pkt. 8. Nie nadużywamy możliwości wstawiania tzw. "emotoikon", używania kolorów oraz pogrubień w postach.
Pkt. 9. Maksymalna wielkość podpisu / sygnatury wynosi 255 znaków. Max rozmiary całego pola podpisu wynoszą 500 x 150. Maksymalna szerokość wstawianego poprzez znaczniki [img] obrazka wynosi 500px.
Pkt. 10. Maksymalny rozmiar avatarka wynosi 120x120 pikseli, rozmiar do 20kB.
Pkt. 11. Na forum staramy się pisać poprawnie w języku polski wraz z wszystkimi jego regułami gramatycznymi, ortograficznymi, interpunkcyjnymi itp. Dozwolone jest jednak pisanie bez ogonków.
Pkt. 12. Nie piszemy WIELKIMI LITERAMI. Zgodnie z netykietą oznacza to podniesiony głos, a nikt nie lubi jak się na niego krzyczy
Pkt. 13. Cytując czyjąś wypowiedź, cytujemy tylko ten fragment na który odpowiadamy, bądź który komentujemy.
Pkt. 14. W punktach nieuregulowanych niniejszym regulaminem prawo do rozstrzygania wszelkich sporów maja administratorzy i moderatorzy.
Pkt. 15. NA FORUM NIE MA ANONIMOWYCH UżYTKOWNIKóW
a.) ze wzgledu iż jest to forum przeznaczone dla studentów osoby wybierające swój nick niezwiązany w jakis sposób z imieniem wysyłają wiadomość do administratora i ładnie sie przedstawiają przecież nie chcemy obcych przegladających naszych wyników
b.) uzytkownicy wykazujący duża oporność bedą nagradzani banami... najpierw czasowymi, poźniej na nick a jesli zdecyduje się powrócic to na adres IP 
c.) po zarejestrowaniu się, użytkownik automatycznie otzrymuje range "gościa" co uniemozliwia kożystanie z informacji dotyczacych spraw naszego roku/uczelni. Uzyska je jeśli spełni podpunkt 15-a

Rozdział II:Na forum zabrania się:
Pkt. 16. Zabrania się umieszczanie avatartka o treściach pornograficznych.
Pkt. 17. Prowadzenia prywatnych dyskusji lub dyskusji nie związanych z tematem wątku.
Pkt. 18. Obrażania innych użytkowników forum, osobowości prawnych.
Pkt. 19. Umieszczania w postach plików graficznych niewiele wnoszących do dyskusji.
Pkt. 20. Zaśmiecania wątków wypowiedziami nie związanymi z tematem.
Pkt. 21. Używania cudzych avatarów bez zgody właściciela.
Pkt. 22. Umieszczania treści wulgarnych, przez co rozumie się:
a) niewyszukane słownictwo
b) pornografię
c) przemoc i treści drastyczne
Pkt. 23. Uprawiania i propagowania piractwa, przez co rozumie się m.in.:
a) łamanie praw autorskich lub umożliwianie tego innym.
b) przypisywanie praw autorskich osobom, którym one nie przysługują
Pkt. 24. Krytykowania i podważania autorytetu administratorów/moderatorów w kwestiach regulaminowych.
Pkt. 25. Zabrania się także wszelkich działań niezgodnych z polskim prawem oraz: Umieszczania treści obraźliwych lub oszczerczych skierowanych bezpośrednio do innych użytkowników forum.

Rozdział III: Prawa moderatorów
W przypadku naruszenia powyższych zasad moderatorzy zastrzegają sobie możliwość:
Pkt. 26. Usunięcia postów.
Pkt. 27. Usunięcia i blokowania tematów.
Pkt. 28. Usuwania tematów zablokowanych dłużej niż tydzień (w niektórych wypadkach można kasować od razu).
Pkt. 29. Zgłaszania "do kasacji" lub zbanowania administratorom użytkownika naruszającego regulamin.
Pkt. 30. Modyfikowania treści postu (ortografia, gramatyka, usuwanie treści niezgodnych z Regulaminem, upominanie)
Pkt. 31. Przyznawania użytkownikom łamiącym regulamin ostrzeżeń (co w konsekwencji może prowadzić do skasowania konta - w przypadku nagminnego łamania regulaminu - patrz Pkt. 41).
Pkt. 32. Konto użytkownika należy tylko do jednego użytkownika, zabrania się zatem korzystania z tego konta przez innych ludzi. Zabrania się również wypowiadania w czyimś imieniu.
Pkt. 33. Na forum zabrania się prowadzenia wszelkich kampanii reklamowych. Jedyna dozwolona forma reklamy komercyjnej na forum to wykorzystanie własnego avatara oraz wykorzystanie podpisu (max. 4 linie tekstu).

Rozdział IV: Pozostałe postanowienia
Pkt. 34. Zabrania się zamieszczania na forum ogłoszeń komercyjnych i spamu(przez co rozumie się również reklamowanie firm, dopuszcza się formę rekomendacji przez innych użytkowników).
Pkt. 35. Ogłoszenia prywatne (w stylu: kupie, sprzedam, itp...)
Pkt. 36. Konta, które nie zostały aktywowane w ciągu półroku będą usuwane.
Pkt. 37. Konta użytkowników, którzy nie logują się dłużej niż 6 miesięcy, mogą zostać usuwane.
Pkt. 38. Pełną odpowiedzialność za głoszone na łamach forum teorie, jak i wypowiadane słowa, ponosi zawsze użytkownik, który jest autorem tych słów. Proszę o tym pamiętać przy obrażaniu kogoś, a także przy postępowaniu niegodnym z prawem.
Pkt. 39. Administrator oraz Moderatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za posty zamieszczane na tym forum, za przerwy w działaniu forum oraz za ewentualne szkody wynikłe z powodu korzystania z forum.
Pkt. 40. W kwestiach spornych decydujący głos mają administratorzy, którzy zasięgają opinii moderatorów.
Pkt. 41. Uzytkownicy za wkład w życie forum otrzymują plusy i minusy widoczne przy profilu.
a) jesli otrzymają minusa - otzrymują ostrzeżenie
a) jesli otrzymają 2 minusy - konto blokowane na 3 dni po otrzymaniu 2 minusa
b) jesli otrzymają 3 minusy - konto blokowane na tydzień po otrzymaniu 3 minusa
c) jesli otrzymają 4 minusy - konto blokowane na 10 dni po otrzymaniu 4 minusa
d) po otrzymaniu 5 minusów - ban

_________________________________________

regulamin opracowano na podstawie regulaminów dostępnych w internecie


http://sebastienremes.info/grafiki/Armin_Only.JPG

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
kamerzysta weselny stojaki ekspozycyjne Budowa ogrodu zimowego.